هاشم زاده خوراسگانی.غلامرضا
تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
هاشمی.سید ذبیح اله
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیادهسازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژیهای شخصیسازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
هاشمی.سید محمود
بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
هاشمی.سید محمود
ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
هاشمی.سید محمود
ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
هاشمی.سید محمود
بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
هاشمی.سید محمود
ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
هاشمی.سید محمود
نقش تعدیلکننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاهبهبنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
هاشمی.سید محمود
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
هاشمی.فاطمه
طراحی مدل بیمههای اتکایی جهت ورود به بازارهای بینالمللی با رویکرد آمیخته
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
هاشمی.نازنین
ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1389]
هداوند.سارا
تعیین مهمترین استراتژیهای تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدودهها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکهای فازی از نوع مقدار تعدیلشده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
هدایت نظری.فائزه
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربهمشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خردهفروشیهای الکترونیکی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
هدائی.هانیه
بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر رفتار نوآورانه با در نظرگرفتن تعلق کاری کارکنان بهعنوان متغیر واسطه در شهرداری منطقه 8 تهران
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
هژبریان.سارا
بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
هلالی فرد.مجید
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعهای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1397]
همتیان.هادی
مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]