ه

  • هاشم زاده خوراسگانی.غلامرضا تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • هاشمی.سید ذبیح اله شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • هاشمی.سید محمود بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • هاشمی.سید محمود ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • هاشمی.سید محمود ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • هاشمی.سید محمود بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • هاشمی.سید محمود ارزیابی مدل کسب و کارهای مقاومتی به منظور توسعه صنایع خدماتی [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • هاشمی.سید محمود نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • هاشمی.سید محمود شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • هاشمی.فاطمه طراحی مدل بیمه‌های اتکایی جهت ورود به بازارهای بین‌المللی با رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • هاشمی.نازنین ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]
  • هداوند.سارا تعیین مهم‌ترین استراتژی‌های تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکه‌ای فازی از نوع مقدار تعدیل‌شده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • هدایت نظری.فائزه شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربه‌مشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی ایران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • هدائی.هانیه بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر رفتار نوآورانه با در نظرگرفتن تعلق کاری کارکنان به‌عنوان متغیر واسطه در شهرداری منطقه 8 تهران [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • هژبریان.سارا بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1392]
  • هلالی فرد.مجید شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • همتیان.هادی مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]