ابراهیم پور آزادبنی.امیر
تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
ابراهیمی.محمدحسن
بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
ابطحی.عطا الله
مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپینهای تبلیغاتی کسب و کارها
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
ابوالحسنی.رامین
سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
ابوترابی فرد.سید یاسر مهدی
ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
ابوئی مهریزی.احسان
بررسی تأثیر توانمندسازی بر افزایش تعهد سازمانی (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی)
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
اتحاد.مهدیه
تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
احمدزاده.مصطفی
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی)
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
احمدی افشار.سید مهدی
شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
احمدی افشار.سید مهدی
طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
احمدی افشار.سید مهدی
طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
احمدی دانیالی.آرزو
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
احمدی دانیالی.آرزو
بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
احمدی شریف.محمود
طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
احمدی شریف.محمود
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاکچین در صنعت بانکداری ایران
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
احمدی طاهری.مریم
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما)
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
احمدی.ابوالقاسم
ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستورانداری با رویکرد دادهبنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
احمدی.علی
ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
احمدی.مجید
تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
احمدیان.سعید
تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
اخوان خرازیان.مریم
بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
اخوان خرازیان.مریم
بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1388]
اخوان خرازیان.مریم
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما)
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
اخوان قالیباف.مهدیه
بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1396]
اسپید.مظفر
ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
استواری.آرش
تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
اسدپور.حمزه
ارائه الگوی خط مشی گذاری عمومی مطلوب در سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
اسکندرپور.بهروز
بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اسکندری.علی
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و عملکرد مدیران
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1391]
اسلامبلوچی.علیرضا
ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اسلامبلوچی.علیرضا
الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
اسلامی.شیوا
طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب )
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
اسلامی.شیوا
بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ )
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
اسلامی.شیوا
تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ(
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اسماعیل پور.حسن
تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند)
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]
اسماعیل پور.حسن
شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
اسماعیل پور.حسن
تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطهای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
اسماعیل پور.حسن
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
اسماعیل پور.حسن
بررسی تأثیر محرکهای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
اسماعیل پور.حسن
عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرفکننده
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1390]
اسماعیل پور.فریدون
تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطهای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
اسماعیل زاده مقری.علی
انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکههای عصبی روبه جلو
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
اسماعیل زاده مقری.علی
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
اسماعیل زاده مقری.علی
نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روانشناختی و کارآفرینی سازمانی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
اسماعیلی فر.بهنام
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
اسماعیلی.زینب
نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
اسمعیلی.محمدرضا
طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
اسمعیلی.هدی
نحوه عملکرد سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک تجارت استان تهران
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
اسودی.غزاله
بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اشرفی.آزاده
آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده جهت کسب مزیت رقابتی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1388]
اشرفی.مجید
ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بینالمللی در کسب و کارهای دانشبنیان
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اصلاحچی.الهام
تأثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات فولاد ایران با استفاده از رگرسیون دادههای ترکیبی با تواتر متفاوت (میداس)
[
دوره16,
شماره
63
- پاییزسال
1403]
اعتماد.محسن
مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
اعتمادی.احمدرضا
طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
افتخارنژاد.فرشته
شناسایی و تبیین مؤلفهها و شاخصهای استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
افشار کاظمی.محمد علی
طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
افشار.حسین
تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
افشار.غلامرضا
مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
افشار.غلامرضا
مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
افشارکاظمی.محمدعلی
ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
افشارنژاد.علیرضا
ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
افشاری راد.مجید
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
اقبال.سعید
تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
اقبالی.اکرم
بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
اکبرزاده.زهرا
تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
اکبرزاده.معصومه
امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجهبندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان تهران
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1395]
اکبری پشم.فاطمه
ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگیهای داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای رفاه شهر خرمآباد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
اکبری.احمد
طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اکبری.الهام
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و قابلیتهای پویا بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش پذیرش تجارت الکترونیک
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
اکبری.سمیرا
بررسی نقش مولفههای فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
اکبری.محسن
بررسی سبکهای رهبری مدیران سازمان و رابطه آن با انگیزش کارکنان (مورد مطالعه: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]
اکبری.مهدی
سبد پروژههای استراتژیک کسب و کار
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1389]
اکبریه.حمید
آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
اکرمی راد.سید محمد علی
نقش مالکیت معنوی ،قوانین وتفاهمات درجذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی با تأکید بر انتقال تکنولوژی در ایران
[
دوره16,
شماره
61
- بهارسال
1403]
اللهیار.قاسم
بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
الماسی.حسن
امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع بانکی در پست بانک ایران
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1388]
الماسی.حسن
کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1390]
الماسی.حسن
تأثیر عملکرد اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1390]
الماسی.حسن
بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1389]
الماسی.حسن
نقش قوانین و مقررات محاسباتی و سیستم حسابداری تعهدی در ارتقاء ظرفیت پاسخگویی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1388]
الماسی.حسن
امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجهبندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان تهران
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1395]
الوانی.سید مهدی
تحلیل مؤلفههای فرهنگسازمانی دانشمحور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
الوانی.سید مهدی
طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
الیاسی.مهدی
تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
امیدی.انوش
چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
امیدی.علی
ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
امیران.حیدر
بررسی علل عدمموفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
امیران.حیدر
بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
امیرپور.فرناز
عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
امیرحصاری.سارا
بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
امیرحصاری.سارا
طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
امیرکبیری.علیرضا
عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1389]
امیرکبیری.علیرضا
عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
امیرکبیری.علیرضا
تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
امیرکبیری.علیرضا
تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطهای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
امیرکبیری.علیرضا
ارائه الگوی خط مشی گذاری عمومی مطلوب در سازمان امور مالیاتی کشور
[
دوره15,
شماره
60
- زمستانسال
1402]
امیرکبیری.علیرضا
بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
امیرکبیری.علیرضا
تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
امیری.هدایت
شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
امینی خوزانی.محسن
تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت)
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
امینی سابق.زین العابدین
ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
امینی سابق.زین العابدین
نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
امینی سابق.زین العابدین
تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
امینی.علی اکبر
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
اندرواژ.لیلا
طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
اندرواژ.لیلا
ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
انصاری.ابراهیم
(موردمطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) پیشبینی خطر آشفتگی مالی با استفاده از اقدامات حاکمیت شرکتی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
انصاری.محمد
بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانکها
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1396]
انواری رستمی.علی اصغر
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
انواری رستمی.علی اصغر
ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
انور خطیبی.سعید
رتبه بندی و مقایسه عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه گروههای مختلف با استفاده از تکنیک تاپسیس
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
اولین چهارسوقی.رویا
بررسی تفاوتهای جمعیت شناختی مصرفکنندگان با سبکهای مختلف تصمیمگیری در رفتار خرید آبمیوههای سنایچ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
ایران نژاد پاریزی.الهام
ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهندهها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
ایزانلو.زینب
نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روانشناختی و کارآفرینی سازمانی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
ایمان خان.نیلوفر
نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
ایمان خان.نیلوفر
مسالهشناسی و راهبردهای اجرای خطمشیهای رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]