ا

  • ابراهیم پور آزادبنی.امیر تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • ابراهیمی.محمدحسن بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • ابطحی.عطا الله مدیریت اثربخش آمیخته رسانه، قصد خرید و ارزش ویژه برند در کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کارها [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • ابوالحسنی.رامین سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • ابوترابی فرد.سید یاسر مهدی ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • ابوئی مهریزی.احسان بررسی تأثیر توانمندسازی بر افزایش تعهد سازمانی (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی) [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • اتحاد.مهدیه تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلت‌فرم خودروی ایرانی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • احمدپور.مهین هوش هیجانی و تعهد سازمانی مدیران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • احمدزاده.مصطفی شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • احمدی افشار.سید مهدی شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • احمدی افشار.سید مهدی طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • احمدی افشار.سید مهدی طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • احمدی دانیالی.آرزو بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • احمدی دانیالی.آرزو بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • احمدی زاد.آرمان تاثیرگذاری راهبرد فروش برمزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکت‏های فعال درشهرک‏های صنعتی سنندج) [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]
  • احمدی زاد.آرمان مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • احمدی شریف.محمود طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • احمدی شریف.محمود مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاک‌چین در صنعت بانکداری ایران [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • احمدی طاهری.مریم بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • احمدی.ابوالقاسم ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • احمدی.علی ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • احمدی.مجید تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • احمدیان.سعید تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • اخوان خرازیان.مریم بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • اخوان خرازیان.مریم بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • اخوان خرازیان.مریم بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • اخوان قالیباف.مهدیه بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • اسپید.مظفر ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • استواری.آرش تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • اسدپور.حمزه ارائه الگوی خط مشی گذاری عمومی مطلوب در سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • اسکندرپور.بهروز بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اسکندری.علی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و عملکرد مدیران [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1391]
  • اسلامبلوچی.علیرضا ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اسلامبلوچی.علیرضا الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • اسلامی.شیوا طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب ) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • اسلامی.شیوا بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ ) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • اسلامی.شیوا تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ( [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اسماعیل پور.حسن تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • اسماعیل پور.حسن شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی سبز با استفاده از تئوری داده بنیاد در صنعت هتل داری [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • اسماعیل پور.حسن تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطه‌ای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • اسماعیل پور.حسن بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • اسماعیل پور.حسن بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • اسماعیل پور.حسن عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • اسماعیل پور.فریدون تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطه‌ای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • اسماعیل زاده مقری.علی انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکه‌های عصبی روبه جلو [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • اسماعیل زاده مقری.علی اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپرده‌های بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در داده‌های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • اسماعیل زاده مقری.علی نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روان‌شناختی و کارآفرینی سازمانی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • اسماعیلی فر.بهنام بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • اسماعیلی.زینب نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • اسمعیلی.محمدرضا طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • اسمعیلی.هدی نحوه عملکرد سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک تجارت استان تهران [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1392]
  • اسودی.غزاله بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اشرفی.آزاده آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده جهت کسب مزیت رقابتی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • اشرفی.مجید ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بین‌المللی در کسب و کارهای دانش‌بنیان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اصلاحچی.الهام تأثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات فولاد ایران با استفاده از رگرسیون داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (میداس) [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • اعتماد.محسن مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • اعتمادی.احمدرضا طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • افتخارنژاد.فرشته شناسایی و تبیین مؤلفه‌ها و شاخص‌های استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • افشار کاظمی.محمد علی طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • افشار.حسین تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • افشار.غلامرضا مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • افشار.غلامرضا مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • افشارکاظمی.محمدعلی ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • افشارنژاد.علیرضا ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • افشاری راد.مجید اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپرده‌های بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در داده‌های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • اقبال.سعید تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • اقبالی.اکرم بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • اقبالیار.ادیب طراحی مدل قابلیت های بازاریابی برون گرا به منظور بهبود عملکرد بانکهای دولتی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • اکبرزاده.زهرا تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • اکبرزاده.معصومه امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجه‌بندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]
  • اکبری پشم.فاطمه ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگی‌های داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر خرم‌آباد) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • اکبری.احمد طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اکبری.احمد سنجش هوش سازمانی کارکنان [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • اکبری.الهام بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و قابلیت‌های پویا بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش پذیرش تجارت الکترونیک [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • اکبری.سمیرا بررسی نقش مولفه‌های فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • اکبری.محسن بررسی سبک‌های رهبری مدیران سازمان و رابطه آن با انگیزش کارکنان (مورد مطالعه: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]
  • اکبری.مهدی سبد پروژه‌های استراتژیک کسب و کار [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]
  • اکبریه.حمید آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • اکرمی راد.سید محمد علی نقش مالکیت معنوی ،قوانین وتفاهمات درجذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با تأکید بر انتقال تکنولوژی در ایران [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • اللهیار.قاسم بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • الماسی.حسن امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع بانکی در پست بانک ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • الماسی.حسن کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • الماسی.حسن تأثیر عملکرد اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • الماسی.حسن بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • الماسی.حسن نقش قوانین و مقررات محاسباتی و سیستم حسابداری تعهدی در ارتقاء ظرفیت پاسخگویی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • الماسی.حسن امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجه‌بندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]
  • الوانی.سید مهدی تحلیل مؤلفه‌های فرهنگ‌سازمانی دانش‌محور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • الوانی.سید مهدی طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • الیاسی.مهدی تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • امیدی.انوش چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • امیدی.علی ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • امیران.حیدر بررسی علل عدم‌موفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • امیران.حیدر بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدل‌یابی معادلات ساختاری [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • امیرپور.فرناز عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • امیرحصاری.سارا بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • امیرحصاری.سارا طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • امیرکبیری.علیرضا عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • امیرکبیری.علیرضا عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • امیرکبیری.علیرضا تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روان‌شناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • امیرکبیری.علیرضا تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطه‌ای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • امیرکبیری.علیرضا ارائه الگوی خط مشی گذاری عمومی مطلوب در سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • امیرکبیری.علیرضا بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1394]
  • امیرکبیری.علیرضا تعیین مؤلفه‌های مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • امیری.هدایت شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • امینی خوزانی.محسن تجزیه و تحلیل رابطه سرمایه فکری و عوامل توان رقابتی (تغییرات بازده دارایی و فروش شرکت) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • امینی سابق.زین العابدین ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • امینی سابق.زین العابدین نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • امینی سابق.زین العابدین تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • امینی.زهرا تاثیرگذاری راهبرد فروش برمزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکت‏های فعال درشهرک‏های صنعتی سنندج) [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]
  • امینی.علی اکبر بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • اندرواژ.لیلا طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اندرواژ.لیلا ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • انصاری.ابراهیم (موردمطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) پیش‌بینی خطر آشفتگی مالی با استفاده از اقدامات حاکمیت شرکتی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • انصاری.محمد بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • انواری رستمی.علی اصغر رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • انواری رستمی.علی اصغر ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • انور خطیبی.سعید رتبه بندی و مقایسه عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه گروههای مختلف با استفاده از تکنیک تاپسیس [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • اولین چهارسوقی.رویا بررسی تفاوت‌های جمعیت شناختی مصرف‌کنندگان با سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری در رفتار خرید آبمیوه‌های سن‌ایچ [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • ایران نژاد پاریزی.الهام ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهنده‌ها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • ایزانلو.زینب نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روان‌شناختی و کارآفرینی سازمانی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • ایمان خان.نیلوفر نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • ایمان خان.نیلوفر مساله‌شناسی و راهبردهای اجرای خط‌مشی‌‌های رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]