ا

  • ابوترابی فرد.سید یاسر مهدی ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • ابوئی مهریزی.احسان بررسی تأثیر توانمندسازی بر افزایش تعهد سازمانی (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی) [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • احمدی طاهری.مریم بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • اکبرزاده.زهرا تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه) [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]