ابوترابی فرد.سید یاسر مهدی
ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
ابوئی مهریزی.احسان
بررسی تأثیر توانمندسازی بر افزایش تعهد سازمانی (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی)
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
احمدی طاهری.مریم
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما)
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
اکبرزاده.زهرا
تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه)
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]