ص

  • صادقی مقدم.محمدرضا ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • صالح اردستانی.عباس ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • صالحی صدقیانی.جمشید بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1393]
  • صالحی فرد.محمد بررسی رابطه‌ بهره‌وری و رشد اقتصادی در ایران [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1393]
  • صیاد.علیرضا بررسی تأثیر ابتکار و خلاقیت، آموزش و رضایت ارباب‌رجوع بر عملکرد منابع انسانی در ITO-IRIB [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1393]