صادقی مقدم.محمدرضا
ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
صالح اردستانی.عباس
ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
صالحی صدقیانی.جمشید
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما)
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1393]
صالحی فرد.محمد
بررسی رابطه بهرهوری و رشد اقتصادی در ایران
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1393]
صیاد.علیرضا
بررسی تأثیر ابتکار و خلاقیت، آموزش و رضایت اربابرجوع بر عملکرد منابع انسانی در ITO-IRIB
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1393]