آبرومندی.سید فرهنگ
ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
آخوندی.فاطمه
بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
آرایی.وحید
سیاستگذاری تأثیر رهبری تحول آفرین و اصیل بر نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر تسهیم دانش در شرکت بیمه ایران
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
آزاد.ناصر
تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکتهای صادرکننده قطعات خودرو)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
آزاد.ناصر
شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
آسایش.فرزاد
تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
آسایش.فرزاد
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاکچین در صنعت بانکداری ایران
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
آسمانی کلجاهی.حامد
ارزیابی و انتخاب مناسب ترین سیستم های مدیریت انبارداری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: مدیریت انبارهای مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز)
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
آشناه.نفیسه
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد)
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
آغاز.عسل
تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ(
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
آقایوسفی.علیرضا
بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
آقایوسفی.علیرضا
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات بانکی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد مورد مطالعه شعب بانک دی در شهر تهران
[
دوره15,
شماره
57
- بهارسال
1402]
آقایی.مهران
تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
آلبو نعیمی.ابراهیم
رتبهبندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
آلبو نعیمی.ابراهیم
طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
آلبو نعیمی.ابراهیم
مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
آلبونعیمی.ابراهیم
مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
آندرواژ.لیلا
مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
آندرواژ.لیلا
رتبهبندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
آهنگر سله بنی.راضیه
تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]