آ

  • آبرومندی.سید فرهنگ ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • آخوندی.فاطمه بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • آرایی.وحید سیاستگذاری تأثیر رهبری تحول آفرین و اصیل بر نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر تسهیم دانش ‏در شرکت بیمه ایران ‏ [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • آزاد.ناصر مدل ساختاری رفتار مصرف کننده کالاهای مصرفی بادوام (لوازم خانگی) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • آزاد.ناصر تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکت‌های صادرکننده قطعات خودرو) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • آزاد.ناصر شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • آسایش.فرزاد تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • آسایش.فرزاد مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاک‌چین در صنعت بانکداری ایران [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • آسمانی کلجاهی.حامد ارزیابی و انتخاب مناسب ترین سیستم های مدیریت انبارداری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: مدیریت انبارهای مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز) [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1392]
  • آشناه.نفیسه تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • آغاز.عسل تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ( [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • آقایوسفی.علیرضا بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • آقایوسفی.علیرضا طراحی مدل اثربخشی تبلیغات بانکی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد مورد مطالعه شعب بانک دی در شهر تهران [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • آقایی.مهران تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • آلبو نعیمی.ابراهیم رتبه‌بندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • آلبو نعیمی.ابراهیم طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • آلبو نعیمی.ابراهیم مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • آلبونعیمی.ابراهیم مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • آندرواژ.لیلا مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • آندرواژ.لیلا رتبه‌بندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • آهنگر سله بنی.راضیه تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]