تابش.محمد حسین
سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
تاری.غفار
بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
تبریزیان.بیتا
تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخلهگرهای آن با رویکرد ترکیبی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
تدبیری.سیروس
ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
ترابی اسفینایی.اصغر
ارائه الگوی سرمایه گذاری جسورانه در ایران با رویکرد چالش ها
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
ترابی.مهدی
بررسی نقش مؤلفههای تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایرانخودرو
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
ترکیان.مهدی
بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1389]
تقوی خانقاه.میرمهران
بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1393]
تقوی رفسنجانی.احسان
تدوین راهکارهای توسعة استارتآپهای دانشجویی در ورزش کشور
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
تقوی.امیرعلی
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
تقی پوریان.یوسف
ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
تقی زاده.حمیدرضا
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی آوای سازمانی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
تقی زاده.هوشنگ
رتبه بندی و مقایسه عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه گروههای مختلف با استفاده از تکنیک تاپسیس
[
دوره15,
شماره
58
- تابستانسال
1402]
تم زار.فاطمه
تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطهای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
تنانی.محسن
طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
تنومندیان.هاشم
شناسایی شاخص های موثر بر مدل کسب و کار کارآفرینی دیجیتال
[
دوره15,
شماره
59
- پاییزسال
1402]
توحیدفام.محمد
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
توزنده جانی.زهره
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد یک سیستم پشتیبان تصمیم برای سنجش عملکرد و نوآوری سازمانی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری (مورد مطالعه شرکتهای توسعهدهنده نرمافزاردرایران)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
توسلی.سیدمحمد
طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
توسلی.میترا
تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکتهای صادرکننده قطعات خودرو)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
توکلی مقدم.فرهاد
الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
توکلی.مصطفی
مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
تولایی.روح الله
نگاشت شناختی فازی عوامل موثر بر مدیریت دانش مورد مطالعه: سازمان حج و زیارت
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
تهذیبی.سارا
تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]