ت

  • تابش.محمد حسین سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • تاری وردی.ید اله تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • تاری.غفار بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • تبریزیان.بیتا تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخله‌گرهای آن با رویکرد ترکیبی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • تدبیری.سیروس ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • ترابی اسفینایی.اصغر ارائه الگوی سرمایه گذاری جسورانه در ایران با رویکرد چالش ها [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • ترابی.مهدی بررسی نقش مؤلفه‌های تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایران‌خودرو [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • ترکیان.مهدی بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • تقوی خانقاه.میرمهران بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1393]
  • تقوی رفسنجانی.احسان تدوین راهکارهای توسعة استارت‌آپ‌های دانشجویی در ورزش کشور [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • تقوی.امیرعلی شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • تقی پوریان.یوسف ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • تقی زاده.حمیدرضا بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی آوای سازمانی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • تقی زاده.هوشنگ رتبه بندی و مقایسه عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه گروههای مختلف با استفاده از تکنیک تاپسیس [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • تم زار.فاطمه تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطه‌ای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • تنانی.محسن طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1392]
  • تنومندیان.هاشم شناسایی شاخص های موثر بر مدل کسب و کار کارآفرینی دیجیتال [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • توحیدفام.محمد بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • توزنده جانی.زهره شناسایی عوامل موثر بر ایجاد یک سیستم پشتیبان تصمیم برای سنجش عملکرد و نوآوری سازمانی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری (مورد مطالعه شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاردرایران) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • توسلی.سیدمحمد طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • توسلی.میترا تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکت‌های صادرکننده قطعات خودرو) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • توکلی مقدم.فرهاد الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • توکلی.مصطفی مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10) [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • تولایی.روح الله نگاشت شناختی فازی عوامل موثر بر مدیریت دانش مورد مطالعه: سازمان حج و زیارت [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • تهذیبی.سارا تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • تهرانی.رضا مقایسه عملکرد بانک های دولتی و خصوصی [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1391]
  • تیمورنژاد.کاوه مدل سازمان یادگیرنده برای سازمان محیط زیست با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • تیمورنژاد.کاوه مدل ساختاری-تفسیری انگیزش خدمات عمومی در بخش آموزش عالی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]