م

  • محمدی پور.مجتبی بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • ممبینی.حسین بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • موسوی.سیدمجتبی عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • مومنی.احسان بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • میرغفاری.سیدرضا مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]