غ

  • غریب نواز.نادر بررسی تاثیر یادگیری هدف مدار و کنترل فروش (رسمی و غیررسمی ) بر اثربخشی فروش در صنعت مواد غذایی [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • غفاری.داریوش تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تند‌گردش [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • غلامی.زهرا بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • غنجی.مستانه تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کار‌های کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی) [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]