غریبی.نسرین
بررسی آثار شبکه های اجتماعی و رفتار اجتماعی بر کسب و کارهای الکترونیکی (مبتنی بر تجارب حاصل از دوران همه گیری کووید-19)
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
غمخواری.سیده معصومه
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]
غمخواری.سیده معصومه
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی
[
دوره16,
شماره
62
- تابستانسال
1403]