غ

  • غریبی.نسرین بررسی آثار شبکه های اجتماعی و رفتار اجتماعی بر کسب و کارهای الکترونیکی (مبتنی بر تجارب حاصل از دوران همه گیری کووید-19) [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • غمخواری.سیده معصومه بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • غمخواری.سیده معصومه بررسی تأثیر مدیریت کیفیت محصولات و مشتری مداری بر روی عملکرد سازمانی در صنعت مواد غذایی [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]