ف

  • فتاحی.مجید ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش تجارت –تجارت با تکیه بر تحلیل موانع و عوامل بازدارنده شرکت‌های صنعتی [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • فتحی.زاداله نقش مالکیت معنوی ،قوانین وتفاهمات درجذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با تأکید بر انتقال تکنولوژی در ایران [ دوره16, شماره 61 - بهار سال 1403]
  • فخار پور.مهسا عوامل موثر در مدیریت کسب و کار شرکت های نانوفناوری در زمینه ساختمان [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]
  • فرهمند.امیر عباس سنجش ﺗﺎﺛﯿﺮ آﻣﻮزﺵ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺍز ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺟﺬب دﺍﻧﺶ ﻭ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎﺭآﻓﺮﯾﻨﯽ کارکنان ﻫﻤﮑﺎﺭﺍﻥ ﺳﯿﺴﺘﻢ [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • فقیهی.مهدی ارائه مدلی برای رضایت عوامل و منابع انسانی و مشتریان کسب و کار در شهر هوشمند پایدار [ دوره16, شماره 62 - تابستان سال 1403]
  • فلاح شمس لیالستانی.میر فیض طراحی مدل تبیین اثر سرایت پذیری ریسک در پرتفوی اعتباری بانک با رویکرد همبستگی شرطی پویا [ دوره16, شماره 63 - پاییز سال 1403]