فانی.مجید
تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
فدوی.عارفه
ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
فرامرزی پلنگر.مینا
بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
فرحناک.مرتضی
بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
فعلی.راضیه
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
فلاح.میرفیض
بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]
فلاح.میرفیض
مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
فلکی.پریسا
آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]