تابش.محمد حسین
سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
تقوی.امیرعلی
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
تقی زاده.حمیدرضا
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی آوای سازمانی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1398]
توکلی مقدم.فرهاد
الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]