ت

  • تابش.محمد حسین سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • تقوی.امیرعلی شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • تقی زاده.حمیدرضا بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی آوای سازمانی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1398]
  • توکلی مقدم.فرهاد الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]