جعفری.سیامک
شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
[
دوره11,
شماره
43
- پاییزسال
1398]
جلالی.سیدمهدی
تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1398]
جهانگیری.علی
بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران)
[
دوره11,
شماره
44
- زمستانسال
1398]