ج

  • جعفری.سیامک شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • جلالی.سیدمهدی تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • جهانگیری.علی بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]