ج

  • جانمحمدی.امیر حسین بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌های توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • جمشیدی اوانکی.مینا طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • جوانمرد.حبیب اله اندازه‌گیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]