جانمحمدی.امیر حسین
بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفههای توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
جمشیدی اوانکی.مینا
طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
جوانمرد.حبیب اله
اندازهگیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]