آ

  • آقایوسفی.علیرضا بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • آلبو نعیمی.ابراهیم مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • آلبونعیمی.ابراهیم مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • آندرواژ.لیلا مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]