حسن نژاد.سلیمان
بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
حسنی.سیدرضا
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطهای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت فرآوردههای لبنی مانیزان کرمانشاه)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
حسین زاده لطفی.فرهاد
ارایه مدلی برای محاسبه کارایی شرکتها به کمک تحلیل پوششی دادههای شبکهای با عوامل نامطلوب
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
حسین زاده.علی
چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
حق شناس کاشانی.فریده
شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
حقیقت.سارا
اندازهگیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
شناسایی عوامل موثر قابلیتهای فناوری بر افزایش ظرفیتهای نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
حیدری.سیدعباس
طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]