ک

  • کاباران زاد قدیم.محمدرضا اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • کاوسی.اسماعیل شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفه‌ای (سهولت کسب و کار) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • کرامتی.محمدعلی برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • کردلویی.حمید رضا طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • کریمی جشنی.جابر شناسایی مولفه‌های معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی کشور) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • کریمی زند.مهدی ارائه مدل بازاریابی محتوایی مبتنی بر اهداف رقابت پذیری در بازار صنعتی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • کشانچی.بهزاد طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]