محرابیان.علی اکبر
نقش نوسانات نرخ ارز بر سرمایهگذاری بخش خصوصی در مسکن شهر تهران با استفاده از مدل تغییر رژیم مارکوف
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
محمد داودی.امیرحسین
شناسایی مولفههای معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی کشور)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
محمددوست.کاظم
راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایران
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
محمدظاهری.محمد
ارائه مدل فرآیندی کارآفرینی شرکتی در کسب و کارهای فعال در صنعت سلولزی ایران
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
محمدکاظمی.رضا
ارائه مدل فرآیندی کارآفرینی شرکتی در کسب و کارهای فعال در صنعت سلولزی ایران
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
محمودزاده.حسین
تبیین اثرات احساسات، اعتماد و تنوعگرایی سرمایهگذاران بر عملکرد سرمایهگذاری شرکتها
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
معظمی.مجتبی
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفهای (سهولت کسب و کار)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
معمارزاده طهران.غلامرضا
طراحی مدل خصوصیسازی برای شرکتهای دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راهآهن جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ملک شیرآبادی.فرزاد
اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
موحد.سید محمد رضا
بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
موسوی جد.سید محمد
بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
موسوی فرد.سید رضا
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطهای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت فرآوردههای لبنی مانیزان کرمانشاه)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
موسوی.سید نجم الدین
شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا )
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
مومنی.ماندان
ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستورانداری با رویکرد دادهبنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
مهدی جو.احمد
طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب )
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
میرابی.وحیدرضا
طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
میرابی.وحیدرضا
مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
میرابی.وحیدرضا
طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطبهای گردشگری ایران)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
میرجعفری.سیدعلیرضا
بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
مینویی.مهرزاد
طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]