م

  • محرابیان.علی اکبر نقش نوسانات نرخ ارز بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مسکن شهر تهران با استفاده از مدل تغییر رژیم مارکوف [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • محمد داودی.امیرحسین شناسایی مولفه‌های معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی کشور) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • محمددوست.کاظم راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکت‎های دانش‎بنیان ایران [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • محمدظاهری.محمد ارائه مدل فرآیندی کارآفرینی شرکتی در کسب و کارهای فعال در صنعت سلولزی ایران [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • محمدکاظمی.رضا ارائه مدل فرآیندی کارآفرینی شرکتی در کسب و کارهای فعال در صنعت سلولزی ایران [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • محمودزاده.حسین تبیین اثرات احساسات، اعتماد و تنوع‌گرایی سرمایه‌گذاران بر عملکرد سرمایه‌گذاری شرکت‌ها [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • معظمی.مجتبی شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفه‌ای (سهولت کسب و کار) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا طراحی مدل خصوصی‌سازی برای شرکت‌های دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • ملک شیرآبادی.فرزاد اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • موحد.سید محمد رضا بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • موسوی جد.سید محمد بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • موسوی فرد.سید رضا تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطه‌ای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت‌ فرآورده‌های لبنی مانیزان کرمانشاه) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • موسوی.سید نجم الدین شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • مومنی.ماندان ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • مهدی جو.احمد طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب ) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • میرابی.وحیدرضا مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطب‌های گردشگری ایران) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • میرجعفری.سیدعلیرضا بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • مینویی.مهرزاد طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]