محمدی.علی
تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجیگری رضایت مشتری
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
معین الدین.محمود
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد)
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
مناجاتی پور.امیر
بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1395]
میرابی.وحیدرضا
بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاههای زنجیره ای رفاه شهر تهران
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
میرابی.وحیدرضا
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]