م

  • محمدی.علی تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • معین الدین.محمود تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • مناجاتی پور.امیر بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه شهر تهران [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]