ح

  • حجتی.سید عبداله تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • حسنوند.داریوش اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حسنی.محمدعلی شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حسین پور.مهدی تأثیر رهبری خدمت‌گزار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر رفتارمشتری‌مدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حسینی طبقدهی.سیده لیلا نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاری‎سازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • حسینی.سعید بررسی پیامدهای پیاده‌سازی سیستم نام‌نویسی متمرکز برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: اداره کل غرب سازمان تامین اجتماعی) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حسینی.سید شمس الدین اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حسینی.سیدعلی انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکه‌های عصبی روبه جلو [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حقیقت منفرد.جلال توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حلواچی زاده.دل ناز تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حمیدیزاده.علی عنوان:بررسی تأثیر غذای‌قومی، بازاریابی‌قومی وفرهنگ‌پذیری برروی گردشگران‌خارجی با نقش میانجی قومیت( مطالعه موردی: شهرتهران). [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حنیفی.فریبا تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران" [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حیدری.داود بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حیدری.سیدعباس تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حیدری.سیدعباس ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حیدری.سیدعباس طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حیدری.سیدعباس تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]