ف

  • فارسی.سلمان معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • فخری.مریم تأثیر رهبری خدمت‌گزار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر رفتارمشتری‌مدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • فدائی کرمانی.رضا ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • فرتوک زاده.حمیدرضا تعیین مؤلفه‌های مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • فروغی پور.حمید طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • فلاح.میرفیض بررسی الگو‌های مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • فلاح.میرفیض تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • فلاح.میرفیض رتبه بندی اصول و اجزای کنترل داخلی کوزو در پیشگیری از فساد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • فلیحی پیربستی.نعمت الله بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • فلیحی.نعمت بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بین‌المللی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • فیلی.مینا نگاشت شناختی فازی عوامل موثر بر مدیریت دانش مورد مطالعه: سازمان حج و زیارت [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]