فاطمی فر.آزاده
شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1397]
فرج پور.قاسم
ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
فلاح.میرفیض
بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR)
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1397]
فیاض.علی
تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1397]