ص

  • صابری.حسین رتبه بندی اصول و اجزای کنترل داخلی کوزو در پیشگیری از فساد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • صافی.حسین شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلت‌فرم خودرو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • صالح پور.نبی اله بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • صالح پور.نبی اله شناسایی و تبیین مؤلفه‌ها و شاخص‌های استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • صالحی صدقیانی.جمشید بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • صائب نیا.سمیه بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • صائب نیا.سمیه بررسی رابطه‌ ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • صائب‌نیا.سمیه بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • صراف.فاطمه تاثیر چرخه تجاری و کارائی عملیاتی چرخه تبدیل وجه نقد بر معیارهای ارزیابی عملکرد در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • صفایی.منیژه بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • صفرزاده.حسین ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • صفرزاده.حسین ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • صفرزاده.حسین شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف‌کننده از طریق رسانه‌های اجتماعی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • صفرزاده.حسین تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • صمدی.فاطمه تاثیر سرمایه گذاران خطرپذیر و وام بانکی بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • صنیعی فر.میثم تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • صنیعی فر.میثم تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]