رحیمی نیک.اعظم
طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رحیمی نیک.اعظم
تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رحیمی نیک.اعظم
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رحیمی.اسکندر
ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رخشانی.جاوید
بررسی رابطه ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رزم اور.فرشاد
اندازهگیری و رتبهبندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رستمی.محمدرضا
ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
رضایی منش.بهروز
بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
رضائی منش.حسینعلی
تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
رضائیان.علی
تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رضائیان.علی
سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
رضائیان.علی
تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
رمضانی.مجتبی
تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
رنجبر.محمد حسین
ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
روستا.علیرضا
بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
روستا.علیرضا
تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
روشن قیاس.ابراهیم
بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]