خ

  • خانی.رضا رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد‌های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • خدادادی.عباس تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • خرمالی.آیلین بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران) [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]
  • خیری.بهرام ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1398]