خ

  • خجسته باقرزاده.حسن تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خداپناه.بهمن ارجحیت سنجی و تعیین روابط عوامل موثر بر تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط در ایران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خداداد حسینی.سید حمید تبیین ویژگی های زیست بوم با روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خضری.سیده اسرین طراحی مدل قابلیت های بازاریابی برون گرا به منظور بهبود عملکرد بانکهای دولتی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خلفی.سپیده بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و قابلیت‌های پویا بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش پذیرش تجارت الکترونیک [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • خونساری.یحیی تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • خیری.بهرام تحلیل‌ عاملی‌ اکتشافی‌ و تحلیل‌ عامل‌ تاییدی‌ قابلیت‌ های‌ بازاریابی‌ برند بانک‌ ملی‌ ایران‌ در استان‌ تهران‌ [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • خیری.بهرام طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • خیری.بهرام ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]