خ

  • خادمی.ابراهیم بررسی تأثیر ارزش ادراک‌شده بر بازاریابی دهان‌به‌دهان با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • خالقی.فرامرز شناسایی و رتبه بندی چالش‌های همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • خانی.ناصر ارائه الگوی قابلیت‌های استراتژیک مالی در موفقیت پیاده‌سازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • خردمند.ابراهیم ارائه الگوی قابلیت‌های استراتژیک مالی در موفقیت پیاده‌سازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • خسروانجم.داود شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • خسروی پور.نگار تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایه‌گذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • خطیب.محمود شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکت‌های دانش بنیان در نظام بانکی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • خواجوی دهشیب.فهیمه ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • خواجوی.فهیمه ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • خوزین.علی کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • خیری.بهرام ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • خیری.بهرام ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]