خادمی.ابراهیم
بررسی تأثیر ارزش ادراکشده بر بازاریابی دهانبهدهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
خالقی.فرامرز
شناسایی و رتبه بندی چالشهای همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
خانی.ناصر
ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک مالی در موفقیت پیادهسازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
خردمند.ابراهیم
ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک مالی در موفقیت پیادهسازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
خسروانجم.داود
شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
خسروی پور.نگار
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایهگذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
خطیب.محمود
شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکتهای دانش بنیان در نظام بانکی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
خواجوی دهشیب.فهیمه
ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
خواجوی.فهیمه
ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
خوزین.علی
کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
خیری.بهرام
ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
خیری.بهرام
ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]