حجتی.سید عبداله
تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
حسنوند.داریوش
اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
حسنی.محمدعلی
شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حسین پور.مهدی
تأثیر رهبری خدمتگزار و مسئولیتپذیری اجتماعی بر رفتارمشتریمدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حسینی طبقدهی.سیده لیلا
نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
حسینی.سعید
بررسی پیامدهای پیادهسازی سیستم نامنویسی متمرکز برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: اداره کل غرب سازمان تامین اجتماعی)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حسینی.سید شمس الدین
اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE)
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
حسینی.سیدعلی
انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکههای عصبی روبه جلو
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حقیقت منفرد.جلال
توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حلواچی زاده.دل ناز
تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حنیفی.فریبا
تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
"بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران"
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حیدری.داود
بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حیدری.سیدعباس
طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
حیدری.سیدعباس
تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
حیدری.سیدعباس
تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد)
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
حیدری.سیدعباس
ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]