جبارزاده.سیدوحید
ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
جلیلی.سودابه
شناسایی میزان تاثیر بلوغ مدیریت فرایند کسب و کار بر قابلیت ارتجاع سازمانی با استفاده از نقش تعدیلگر قابلیتهای تحلیلی سازمانی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
جمشیدی.محمدجواد
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
جوانشیر.حسن
طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]