ر

  • رجب‌پور.ابراهیم بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آن‌ها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر) [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1394]
  • رستمی.نفیسه شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • رضایی.حامد تحلیل عاملی شاخص‏های سازمان‏های دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1394]
  • رضائی.مریم تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]
  • رضائیان.ندا بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران) [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]