رجبپور.ابراهیم
بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آنها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر)
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
رستمی.نفیسه
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
رضایی.حامد
تحلیل عاملی شاخصهای سازمانهای دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
رضائی.مریم
تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
رضائیان.ندا
بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]