ف

  • فاطمی فر.آزاده شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • فرج پور.قاسم ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • فلاح.میرفیض بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • فیاض.علی تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]