معرفي نشريه
علمی
نویسندگان محترم توجه نمایند
به منظور پرداخت هزینه های مربوط به داوری مقالات (صد و پنجاه هزار تومان) می بایست از طریق لینک https://srb.iau.ir/pazhooheshi/fa/form/864 و همچنین به منظور پرداخت هزینه های مربوط به صدور پذیرش و چاپ مقالات (سیصد و پنجاه هزار تومان) از طریق لینک https://srb.iau.ir/pazhooheshi/fa/form/866 اقدام نمایند و تصویری از صفحه واریزی همچنین کد پیگیری را به همراه فایلهای مقاله برای مجله ارسال نمایند. |
اخذ DOI " شناسه دیجیتال مقاله" از موسسه بین المللی MEDRA
کلیه مقالاتی که از تابستان سال 1401 در این مجله منتشر میشوند، دارای شناسه DOI خواهند بود.
این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE) میباشد و از آییننامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی مینماید.
این مجله برای جلوگیری از سرقت علمی از سامانه ایرانداک (کلیک کنید) برای ارسال گزارش مشابهتیابی به فصلنامه استفاده کنند. نویسندگان محترم دقت کنند که حتما باید گزارش مشابهتیابی را که مستقیما از مشابهتیاب دریافت میکنند به فصلنامه ارسال نمایند.
از نویسندگان محترم درخواست می گردد که قبل از ارسال مقاله به قسمت اخبار و اعلانات مراجعه نموده و اطلاعیه های درج شده در سایت را به دقت مطالعه نمایند. لازم است کلیه نویسندگان، مقالات خود را فقط در تاریخ های ذکر شده فراخوان مقاله که از طریق همین سایت اعلام می گردد، ارسال فرمایند. توضیحات بیشتر در قسمت اعلانات درج شده است.
پژوهشگر گرامی
براساس آییننامه تعیین هزینه پردازش مقاله در نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 3112 مورخ 1400/1/23 مقرر گردید مبلغ 150/000 تومان پس ازداوری و مبلغ 350/000 تومان در زمان چاپ مقاله از مولفان محترم دریافت گردد.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی سازی شده از طریق موتور توصیه گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون)
محمد جواد پیران ، رضا رادفر * ، سینا نعمتی زاده ، محمد علی افشار کاظمیشماره 4 , دوره 19 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - طراحی الگوی پیشایندها و پیامدهای تاثیر تصویر ذهنی کشور مبداء بر پذیرش مصرف کنندگان ایرانی از مشتقات نفتی با استفاده از رویکرد آمیخته
اصلان حمیدی ، فرشته لطفی زاده * ، لیلا اندرواژ ، حمید سعیدیشماره 4 , دوره 19 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - طراحی و تبیین الگوی خلق مشترک ارزش در صنعت بانکداری با رویکرد خلق مزیت رقابتی (رویکرد آمیخته)
محمدجواد کریم زاده ، حمیده رشادت جو * ، فتانه علی زاده مشکانیشماره 4 , دوره 19 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال
عبدالرسول گله گیری زاده ، محمدعلی کرامتی * ، صفیه مهری نژاد ، حسین معین زادشماره 4 , دوره 19 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - مدل بازاریابی دیجیتال در صنایع کوچک و متوسط ایران به روش فراترکیب
لیلا بیگلو * ، حکیمه نیکی ، نسرین جزنی ، محمود البرزیشماره 4 , دوره 19 , زمستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - تحلیل شکاف استقرار هوش مصنوعی در شرکت¬های تبلیغاتی و بازاریابی در ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL
آریانا دبیریفرد ، جهانبخش رحیمی باغملک *شماره 4 , دوره 19 , زمستان 1403
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارشگردانی وبسایت فروشگاههای اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات
مرتضی بقائی شهریور ، کامبیز حیدرزاده هنزائی * ، محمدعلی عبدالوندشماره 1 , دوره 19 , بهار 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)
امیرحسین صمدزاده ، محمد علی عبدالوند * ، محسن خون سیاوششماره 2 , دوره 16 , تابستان 1400 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران
ندا اصلانی ، لیلا آندرواژ * ، کیومرث آریاشماره 2 , دوره 19 , تابستان 1403 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان
اکبر شیدائی حبشی * ، علیرضا فضل زاده ، محمد فاریابیشماره 3 , دوره 9 , پاییز 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
متینه فتحعلی * ، بهرام خیریشماره 1 , دوره 1 , پاییز 1397 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
زینب شعبانی نژاد ، احسانه نژادمحمد نامقی * ، حسن اسماعیل پورشماره 4 , دوره 18 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - بررسی نقش تعدیلکننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرفکننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری
فائزه رضایی ، کامبیز حیدرزاده *شماره 4 , دوره 15 , زمستان 1399 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی
شهرام بیات ، افسانه زمانی مقدم * ، حسین وظیفه دوستشماره 4 , دوره 18 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)
عباسعلی حاجی کریمی ، فاطمه کریمی جعفری * ، شهین یزدانیشماره 2 , دوره 17 , تابستان 1401 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - ارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران
هرمز مهرانی ، اصغر صرافی زاده ، فلورا هفت لنگی *شماره 2 , دوره 1 , پاییز 1385