فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی محمد یونسی فریز طاهری کیا علیرضا روستا سیاوش احمدی چهره برق 10.30495/jomm.2022.63352.1871 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرمافزاری سماسامانه) فرانک خدایاری بهزاد خانجانی 10.30495/jomm.2022.64206.1882 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - واکاوی همکاریهای نوآورانه در طول زنجیره ارزش صنعت داروهای زیستی در ایران سیدهادی سیادتی سید سپهر قاضی نوری منوچهر منطقی 10.30495/jomm.2022.66447.1924 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - ارائه مدل راهبردی ظرفیتهای بازاریابی و تأثیر آن بر عملکرد در جهت توسعه نوآوری باز در صنعت فولاد خوزستان آزاده تاج امیر لیلا آندرواژ محمد حسین پور 10.30495/jomm.2022.63093.1867 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجیگری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانکهای خصوصی استان خوزستان) هاشم رشیدی چقاخور علی رضاییان 10.30495/jomm.2022.60249.1807 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی) ناصر سیف اللهی محمد بهادری نژاد 10.30495/jomm.2022.65004.1899 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین) وحیده علیپور محمد باشکوه اجیرلو عاطفه مهری بازقلعه انیس مهری بازقلعه 10.30495/jomm.2022.66113.1921