فهرست مقالات
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - طراحی مدل بازاریابی تداوم کسب و کار در شرایط عدم قطعیت در صنعت گاز
مهدی یوسفی فرشته لطفی زاده حمید سعیدی محمد حسن بهزادی -
دسترسی آزاد مقاله
2 - طراحی مدل سیستم ارزیابی ظرفیت نوآوری با تاکید بر نوآوری در بازاریابی (مورد مطالعه شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران)
الهام فاتحی فر حسین معین زاد محمدعلی کرامتی -
دسترسی آزاد مقاله
3 - کالبدشکافی مفهوم کیفیت در پروژههای مشاوره مدیریت بازاریابی
یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبداله نعامی لیلا کریمیان -
دسترسی آزاد مقاله
4 - بررسی نقش زنجیره ارزش در موفقیت پلتفرمهای کسبوکار: تحلیلی از خلق ارزش، نوع زنجیره ارزش، چابکی و بهرهوری اثرات شبکهای
مجید یوسفی بابادی جمشید عدالتیان شهریاری محمدعلی افشارکاظمی -
دسترسی آزاد مقاله
5 - فرایند تحلیل شبکه (DANP) از عوامل موفقیت کسب و کارهای استارتاپی مبتنی بر تکنولوژی
مجید فانی مهدی خداپرست -
دسترسی آزاد مقاله
6 - شناسایی ابعاد بازاریابی آینده نگر مبتنی بر نوآوری پایدار در صنعت فرش دستباف
مسعود كريمي مزرعه شاه فرخ تلو حسینی امیر عباس فرهمند -
دسترسی آزاد مقاله
7 - شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای توسعه گردشگری سلامت با تأکید بر بازاریابی آنلاین
پریسا فاضلی محمود رضایی زاده کیومرث آریا -
دسترسی آزاد مقاله
8 - بررسی تاثیر کیفیتخدمات درکشده بر تجربه غرقگی در میان خرده فروشیهای محصولات غذایی مشهد
ملیکا قاری ایوری علیرضا خوراکیان آذر کفاش پور