فهرست مقالات
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال شخصی سازی شده از طریق موتور توصیه گرا به مشتریان با رویکرد تحلیل تم (مضمون)
محمد جواد پیران رضا رادفر سینا نعمتی زاده محمد علی افشار کاظمی -
دسترسی آزاد مقاله
2 - طراحی الگوی پیشایندها و پیامدهای تاثیر تصویر ذهنی کشور مبداء بر پذیرش مصرف کنندگان ایرانی از مشتقات نفتی با استفاده از رویکرد آمیخته
اصلان حمیدی فرشته لطفی زاده لیلا اندرواژ حمید سعیدی -
دسترسی آزاد مقاله
3 - طراحی و تبیین الگوی خلق مشترک ارزش در صنعت بانکداری با رویکرد خلق مزیت رقابتی (رویکرد آمیخته)
محمدجواد کریم زاده حمیده رشادت جو فتانه علی زاده مشکانی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - ارائه مدل همسوسازی استراتژی های سازمانی در جهت بسترسازی مناسب برای بازاریابی دیجیتال در صنعت پتروشیمی با تاکید بر تحولات دیجیتال
عبدالرسول گله گیری زاده محمدعلی کرامتی صفیه مهری نژاد حسین معین زاد -
دسترسی آزاد مقاله
5 - مدل بازاریابی دیجیتال در صنایع کوچک و متوسط ایران به روش فراترکیب
لیلا بیگلو حکیمه نیکی نسرین جزنی محمود البرزی -
دسترسی آزاد مقاله
6 - تحلیل شکاف استقرار هوش مصنوعی در شرکت¬های تبلیغاتی و بازاریابی در ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL
آریانا دبیریفرد جهانبخش رحیمی باغملک -
دسترسی آزاد مقاله
7 - یکپارچه سازی بازاریابی مبتنی بر خلق ارزش در صنعت بانکداری
فروغ عابدی حمیدرضا وکیلی فرد مریم خلیلی عراقی حمید رضا کردلویی