فهرست مقالات
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد)
سمیه حضوری محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش -
دسترسی آزاد مقاله
2 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی)
امیر دانش شهرکی شهناز نایب زاده سیدحسن حاتمی نسب -
دسترسی آزاد مقاله
3 - نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا
فرانک خدایاری حسام الدین زمانی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - واکاوی ویژگیهای کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاههای آنلاین
بابک رشیدی آشتیانی سید حمید خداداد حسینی بیت اله اکبری مقدم -
دسترسی آزاد مقاله
5 - نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیریهای مديريت سود با تأکید بر ویژگیهای شخصیتی مدیران مالی
علی رمزی مژدهه محمدرضا وطن پرست مهدی مشکی -
دسترسی آزاد مقاله
6 - طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت
علی عبادی حسن مهرمنش سید ذبیح اله هاشمی -
دسترسی آزاد مقاله
7 - مدل کسبوکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار
قاسم عبادی حسین ادب احمدرضا کسرائی -
دسترسی آزاد مقاله
8 - طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری
افشین بهره مند فریز طاهری کیا محمد حسن بهزادی اصغر مشبکی