• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 12
  • شماره4 دوره12
  • 4
    شماره 4 دوره 12 زمستان 1396

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا)
        نیلوفر اشرفی کامبیز حیدرزاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژه‌ای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی
        سمیه حضوری محمدعلی عبدالوند
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران
        پرویز علیلو حمیدرضا سعیدنیا علی بدیع زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی رابطه انگیزه‌های خرید مسافران و انتخاب انواع خرید در فرودگاه (مطالعه موردی: فرودگاه اهواز)
        نادره سادات نجفی زاده مریم ظهیری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ارائه مدل ارزش‌آفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس)
        سید علیرضا موسوی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - رابطه دانش سازمانی کارکنان و توان رقابتی بانک سرمایه (مورد مطالعه: شعب شمال شهر تهران)
        هادی رزقی شیرسوار حسین محمد سمسار
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده
        عفت حاجی حسینی علی اصغر عیوضی حشمت
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی تأثیر ارزش‌های ادراکی مصرف‌کننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند
        ایمان حکیمی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود