فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - طراحی الگوی مفهومی اقتصاد مقاومتی در بانکها، مؤسسات مالی و اعتباری کشور محمود ضیایی هاشم نیکومرام کریم حمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکههای اجتماعی بین نسل X و Y سارا رستمی زاد کامبیز حیدرزاده فرشته لطفی زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) امیرحسین صمدزاده محمد علی عبدالوند محسن خون سیاوش دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال علی اکبر خادمی علی برومندنسب هانیه فرازنده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تأثیر اصالت رستوران بر ارزیابی مصرفکننده از ارزشهای درک شده از محصول با توجه به نقش میانجی دلبستگی مکانی مصیب درویش دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - عوامل مؤثر بر رفتار تغییر برند سبز در مصرفکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی (مطالعه موردی: محصولات سینره) کیانا خیری رسول عسگرپور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام شهرام هاشم نیا اوژن کریمی نازنین امامقلی