فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید محمد علی عبدالوند محمد جانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان کامبیز حیدرزاده الهام حسنی پارسا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان فرزانه نجفی بهرام خیری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران تورج صادقی محمد لشکری حمیدرضا کربلائی اسماعیلی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد) نادره السادات نجفی زاده مهدی محرابی رضا کرجالیان علی مشایخ نیا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان محمدرضا دلوی مژگان کدخدایی الیادرانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان هرمز مهرانی مینا یوسفی شهرام کشاورزی