فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی نقش تعدیلکننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرفکننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری فائزه رضایی کامبیز حیدرزاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرفکننده در استارت آپهای حوزه فناوری نوین حمیده رشادت جو امیر ابراهیم پور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تأثیر محرکهای جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجیگری هویتپذیری مصرفکننده از برند زهرا محمدی فرانک خدایاری صدیقه طوطیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند علی اکبر خادمی احسان بدری هانیه فرازنده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی رابطه میان مدیریت استعداد، سرمایه فکری و رقابت در بازار محصول علی حبیبی آرزو زیاری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - اثر بازارگرایی صادرات و جهتگیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش غفار تاری مریم عبدلی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارزیابی و مقایسه تطبیقی کارکردهای انواع بارنامههای بینالمللی دریایی سعید حسنی کارن روحانی ایرج رضایی نژاد