• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 18
  • شماره3 دوره18
  • 3
    شماره 3 دوره 18 پاییز 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاه‌ها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی
        کبری نجفی کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش
        10.30495/jomm.2023.69534.1975
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تبیین اثر بخشی مدل کسب‌وکار اقتصاد دایره‌ای در شرکت‌های دانش بنیان
        فاطمه شهدکار تقی ترابی فریدون رهنمای رود پشتی
        10.30495/jomm.2023.67763.1941
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس
        شیما شاه حسینی بیده سیدحسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده محمدرضا دهقانی اشکذری سید مجید میرحسینی
        10.30495/jomm.2023.70089.1984
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین
        عرفان داداش زاده هرمز مهرانی کریم حمدی
        10.30495/jomm.2023.69529.1974
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
        یاسمین گل افشان یوسفی اعظم رحیمی نیک سینا نعمتی زاده ماندان مومنی
        10.30495/jomm.2023.73416.2049
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران)
        سعیده صادقی افجه حسین بوداغی خواجه نوبر بهناز خوش طینت صمد عالی
        10.30495/jomm.2023.72388.2027
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفه‌های بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکت‌های دانش‌بنیان
        سیامک آزادی فرشید نمامیان فخرالدی معروفی علیرضا مرادی
        10.30495/jomm.2023.73109.2043
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
        سپیده مرادى زیبا جواد عباسی رضا رادفر محمد علی عبدالوند
        10.30495/jomm.2023.74537.2072
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران با سایر کشورها
        بهزاد جعفری فریدون امیدی قاسم رکابدار
        10.30495/jomm.2023.71525.2012
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - تحلیل علم‌سنجی حوزه تحقیقاتی "بازی وارسازی در بازاریابی" جهت پیشنهاد مسیر پژوهشی بهینه در این حوزه
        فرید مهرنیا الهه رستمی اروشکی مهرداد آقا محمد علی کرمانی مهرداد مقصودی
        10.30495/jomm.2023.72473.2028
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود