فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - شناسایی و رتبهبندی متغیرهای اثرگذار ضمانتنامههای اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری گروهی (MCDM) سمیه حضوری محمد علی عبدالوند امیرحسین یاوری نیک دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحی مدل ساختاری خرید ناگهانی و اعتبارسنجی آن در فروشگاههای زنجیرهای ابراهیم سالاری نهند حسین حکیم پور تهمینه ناطق دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال) مهتا نعیم آبادى مجتبی معظمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران ریحانه نقش زن خواجویی مهدی سلیمی رسول نظری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارتباط بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان باشگاههای خصوصی ورزشی، نقش میانجی ارزش ادراک شده و وابستگی به مکان علی اکبر زهره وند مجید سلیمانی سیروس احمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تأثیر متقابل جهتگیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی لیلا علی عربی سید عباس کاظمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - شناسایی، رتبهبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب پریا محمدیها امیرحسین محمد داودی مریم مصلح