فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید ثمین ذهبی عباس اسدی بهناز خدایاری 10.30495/jomm.2022.69502.1972 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانکداری شرکتی مهدی کاسه گرها محمد جواد تقی پوریان جواد گیلانی پور مهران مختاری 10.30495/jomm.2023.64737.1977 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - طراحی مدل زیستبوم استارتاپهای حوزه خدمات پزشکی امیر ابراهیم پور حمیده رشادت جو امیر حسین ذوالفقاری صادق نیره خسروی نسترن مهدی پور اوجانی 10.30495/jomm.2023.66458.1925 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری سید محمد حسین لطفی آشتیانی سید مهدی جلالی بیتا تبریزیان 10.30495/jomm.2023.72801.2032 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - مدلسازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری) کیومرث محسنی مهر حسین بوداقی خواجه نوبر 10.30495/jomm.2023.68874.1964 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت آذر کفاش پور قاسم اسلامی سعادت مصطفوی 10.30495/jomm.2023.70968.1994 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکتهای تجاری آنلاین بنیامین مسیبی عمیدآبادی اوژن کریمی شهرام هاشم نیا 10.30495/jomm.2023.70819.1990 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار بر حجم سپرده بانکی در بانکداری اسلامی محمدرضا فعال نصیری رامین خوچیانی حمید آسایش سید حسین آسایش 10.30495/jomm.2023.71262.2005 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - طراحی الگوی یکپارچه توزیع کالاهای اساسی با هدف مبارزه با دلالی و رانتجویی سجاد شمسی گوشکی محمد سلگی 10.30495/jomm.2023.72018.2022 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - بررسی پیامدهای فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس) فرینوش لازار 10.30495/jomm.2023.73064.2039