• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 18
  • شماره2 دوره18
  • 2
    شماره 2 دوره 18 تابستان 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید
        ثمین ذهبی عباس اسدی بهناز خدایاری
        10.30495/jomm.2022.69502.1972
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانک‌داری شرکتی
        مهدی کاسه گرها محمد جواد تقی پوریان جواد گیلانی پور مهران مختاری
        10.30495/jomm.2023.64737.1977
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - طراحی مدل زیست‌بوم استارتاپ‌های حوزه خدمات پزشکی
        امیر ابراهیم پور حمیده رشادت جو امیر حسین ذوالفقاری صادق نیره خسروی نسترن مهدی پور اوجانی
        10.30495/jomm.2023.66458.1925
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری
        سید محمد حسین لطفی آشتیانی سید مهدی جلالی بیتا تبریزیان
        10.30495/jomm.2023.72801.2032
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری)
        کیومرث محسنی مهر حسین بوداقی خواجه نوبر
        10.30495/jomm.2023.68874.1964
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت
        آذر کفاش پور قاسم اسلامی سعادت مصطفوی
        10.30495/jomm.2023.70968.1994
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکت‌های تجاری آنلاین
        بنیامین مسیبی عمیدآبادی اوژن کریمی شهرام هاشم نیا
        10.30495/jomm.2023.70819.1990
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسب‌وکار بر حجم سپرده بانکی در بانک‌داری اسلامی
        محمدرضا فعال نصیری رامین خوچیانی حمید آسایش سید حسین آسایش
        10.30495/jomm.2023.71262.2005
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - طراحی الگوی یکپارچه توزیع کالاهای اساسی با هدف مبارزه با دلالی و رانت‌جویی
        سجاد شمسی گوشکی محمد سلگی
        10.30495/jomm.2023.72018.2022
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - بررسی پیامدهای فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس)
        فرینوش لازار
        10.30495/jomm.2023.73064.2039
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود