فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی شهرام بیات افسانه زمانی مقدم حسین وظیفه دوست 10.30495/jomm.2023.69893.1980 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با رفتار مصرف کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل زینب شعبانی نژاد احسانه نژادمحمد نامقی حسن اسماعیل پور 10.30495/jomm.2023.70340.1987 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی زهرا رحیمی ناصر آزاد عبدالله نعامی محمود مدیری 10.30495/jomm.2023.68082.1947 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی نقش متغیرهای رسانه و همسالان در گرایش دانشجویان دختر نسبت به محصولات آرایشی و بهداشتی: تئوری عمل منطقی بسط یافته محمد نظری پور بهار دستاران 10.30495/jomm.2023.74941.2077 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - رتبه بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون) محمد امین ایزدجو مریم درویشی محمد همتی قنبر امیرنژاد 10.30495/jomm.2023.73086.2040 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد محمد رحیم زاده اسفروشان مجید فتاحی نیلوفر ایمانخان 10.30495/jomm.2023.76151.2096 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی مریم قادری فر جمشید سالار علی اکبر آقاجانی افروزی 10.30495/jomm.2023.74138.2066 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان نوجوان در صنعت رستوران داری (مورد مطالعه:نوجوانان ۱۴تا ۱۷ سال مدارس تهران) مهسا ابراهیمی احسان عابدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - ارائه و اعتبارسنجی مدل ارتباط برند-مشتری در شبکه های اجتماعی نازنین امامقلی شهرام هاشم نیا اوژن کریمی