• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 11
  • شماره4 دوره11
  • 4
    شماره 4 دوره 11 زمستان 1395

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش‌های شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب‌سایت
        کامبیز حیدرزاده کبری نجفی زهرا کردباغ
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر در رقابت‌پذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی
        سمیه حضوری محمد علی عبدالوند
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
        مهدی زنگانه خدیجه محمدی آرزوچی سیدحسین کاظمی هرمز مهرانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام)
        حدیث پورجمشیدی آزاده محمدی زلانی حسین مهدی زاده زهره معتمدنیا
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - شبیه‌سازی الگوی آیدا با تاکید بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی (مورد مطالعه: محصول لیگنو اَکتیوِیتِر شرکت جهان کشت فلات سبز)
        سید مسلم علوی سید محمد هاشم موسوی حقیقی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - تعیین ارتباط نگرش به تبلیغات صحه‌گذار و ارزش ویژه برند با توصیه خرید به دیگران
        شهاب بهرامی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - مخاطرات دوگانه اثر استراتژی‌های سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاه‌های فوتبال و والیبال
        فاطمه فتاحی رسول نظری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی
        لیلا بیگلو کریم اسگندری
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود