• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 17
  • شماره4 دوره17
  • 4
    شماره 4 دوره 17 زمستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپ‌آپ در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته
        نسا محمدی حمیدرضا سعیدنیا کامبیز حیدرزاده
        10.30495/jomm.2022.61844.1844
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030)
        شهرزاد هوشمندی نیا کریم حمدی سراج الدین محبی افسانه زمانی مقدم
        10.30495/jomm.2022.66284.1923
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
        محمد واشقانی فراهانی منوچهر نیکنام نادر غریب نواز هرمز مهرانی
        10.30495/jomm.2022.66467.1926
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید
        عبدالرضا برهانی نژاد فتانه علی زاده مشکانی موسی رضوانی چمن زمین کمال الدین رحمانی
        10.30495/jomm.2022.67916.1944
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک)
        ابراهیم قائد حبیب شیرافکن لمسو علیرضا حدادیان
        10.30495/jomm.2022.60843.1825
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - مسئولیت اجتماعی و کارایی سرمایه‌گذاری: نقش تعدیلی نوع استراتژی تجاری شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
        داریوش آقبلاغی طهماسبی میثم فرجی امیر چراغی
        10.30495/jomm.2022.68885.1965
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بخش‌بندی و تعیین نیمرخ مشتریان خودروهای پلاک اروند با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی مدل نقشه‌های خودسازمانده
        نازنین عباسی مریم درویشی
        10.30495/jomm.2022.64920.1896
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود