فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکتها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی آیدا مریخ نژاد اصل کامبیز حیدرزاده رحیم محترم دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تأثیر قابلیتهای بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطافپذیر مصطفی حسین زاده شادان وهاب زاده هرمز مهرانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تأثیر شهرت و کیفیت وبسایتها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاههای آنلاین (مطالعه موردی: وبسایت دیجیکالا) علی خورسند دلچه صدیقه جلال پور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطهای تشدید مشتری میلاد مرادی دیزگرانی ابوذر آقایی کردشامی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارائه مدل اهرمسازی برند باشگاههای حرفهای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد نرگس بنکدارچیان رسول نظری ایمان باستانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانکها علی ولی پور محمود نورائی کامیار کاوش دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی عوامل مؤثر بر مصرفکنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری مهدی محمودزاده حسین ذوالفقار دهنوی