• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 15
  • شماره1 دوره15
  • 1
    شماره 1 دوره 15 بهار 1399

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکت‌ها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی
        آیدا مریخ نژاد اصل کامبیز حیدرزاده رحیم محترم
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تأثیر قابلیت‌های بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطاف‌پذیر
        مصطفی حسین زاده شادان وهاب زاده هرمز مهرانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تأثیر شهرت و کیفیت وب‌سایت‌ها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاه‌های‌ آنلاین (مطالعه موردی: وب‌سایت دیجی‌کالا)
        علی خورسند دلچه صدیقه جلال پور
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطه‌ای تشدید مشتری
        میلاد مرادی دیزگرانی ابوذر آقایی کردشامی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ارائه مدل اهرم‌سازی برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
        نرگس بنکدارچیان رسول نظری ایمان باستانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها
        علی ولی پور محمود نورائی کامیار کاوش
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی عوامل مؤثر بر مصرف‌کنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری
        مهدی محمودزاده حسین ذوالفقار دهنوی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود