فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - مدل پذیرش تکنولوژی توسعه یافته جهت اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان یزد) سید محمود زنجیرچی امیررضا کنجکاو منفرد سید حسن حاتمی نسب ابوالفضل نوری هادی ستارزاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور افسانه مظفری احتشام رشیدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک پیمان غفاری آشتیانی مجید زنجیردار رضا شعبانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع افسانه زمانی مقدم کوهیار لاهیجی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان) نگین طزری محمد بلوریان تهرانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد سید محمد یونس فر علی صنایعی آرش شاهین دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی ساجده کارخانه ی شهریار محمدی