فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد) سمیه حضوری محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی) امیر دانش شهرکی شهناز نایب زاده سیدحسن حاتمی نسب دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا فرانک خدایاری حسام الدین زمانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - واکاوی ویژگیهای کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاههای آنلاین بابک رشیدی آشتیانی سید حمید خداداد حسینی بیت اله اکبری مقدم دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیریهای مديريت سود با تأکید بر ویژگیهای شخصیتی مدیران مالی علی رمزی مژدهه محمدرضا وطن پرست مهدی مشکی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت علی عبادی حسن مهرمنش سید ذبیح اله هاشمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - مدل کسبوکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار قاسم عبادی حسین ادب احمدرضا کسرائی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری افشین بهره مند فریز طاهری کیا محمد حسن بهزادی اصغر مشبکی