فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران کامبیز حیدرزاده آرزو جوان بخت دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - نقش حوزه های سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) فرزام زمانی سید محمد سید حسینی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری حجت حمیدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند(مطالعه موردی: بانک مسکن) بهنام قربانی فرد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تغییرات رفتار مصرف کننده ایرانی در پی تحریم اقتصادی امین مظفری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی تاثیر همسویی استراتژی های بازاریابی بر زنجیره تامین و عملکرد سازمان(مطالعه موردی:گروه صنعتی انتخاب) مرضیه باقری قلعه سلیمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس متینه فتحعلی بهرام خیری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی رابطه بین برند و مصرفکننده (مورد مطالعه خانگی برقی) فاطمه مطهری نژاد سعید صمدی زینب طولابی یاسان الله پوراشرف دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - تأثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند.(مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) مریم کناره فرد سید علیرضا موسوی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان ماندانا پناهی وانانی رضا شعبانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی عاطفه شکاری فرج اله رحیمی سیروس کراهی مقدم دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - رتبه بندی روش های ارزشگذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی سمیه یوسفی دارستانی امیرعباس نجفی مصطفی ستاک دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری محمد محمودی میمند عطااله هرندی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 14 - تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر) احد بنار مریم خالقی بایگی امین حبیبی راد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 15 - ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام ) لطیف امامی یاسان اله پوراشرف زینب طولابی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 16 - ارزیابی بهبود مدیریت خدمات بانکی و وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه (مطالعه موردی: بانک ملت) نرگس رضائی ملک محمد رضائی ملک رضا توکلی مقدم دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 17 - بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان اکبر شیدائی حبشی علیرضا فضل زاده محمد فاریابی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 18 - بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی محبوبه زارع زاده مهریزی محمد میرمحمدی صدرآبادی اکرم اقبالی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 19 - نقش سن شناختی در مصرف منزلت گرای مصرف کنندگان میانسالِ تحصیل کرده ایرانی جواد عباسی محمد پوررضا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 20 - تحلیل نقش واسطهای رضایت شغلی و تعهد سازمانی در رابطه بین بازاریابی داخلی و مشتری گرایی کارکنان (مطالعه موردی: شرکتهای پخش دارویی و غذایی) پیمان اکبری رضا رستمی اکبر ویسمرادی عبدالمجید محمدی نجف آبادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 21 - بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی:یک سازمان خدماتی) محمد حسن کامفیروزی علی بنیادی نائینی محمود دهقان مشتانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 22 - شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران سمیرا قاسمی منیژه حقیقی نسب مهدی ترکمان علی قاسمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 23 - بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان حامد کرمیان احمدرضا شکرچی زاده ریحانه ریسمانکارزاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 24 - ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان(خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) شیوا جعفری فر افسانه زمانی مقدم کریم حمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 25 - عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف مهناز کاظمی سید علیرضا سید صالحی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 26 - تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) راضیه عابدینی علی اکبر فرهنگی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 27 - بررسی تأثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرفکننده بر قصد وی برای خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) عادله سمیعی زفرقندی شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 28 - تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت علی داوری امین محمدی آلمانی امیر پورناصرانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 29 - توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی(مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک) حدیث ابراهیمی ملیحه جوانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 30 - بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا الهام صمدزاده کامبیز حیدرزاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 31 - بررسی تأثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکتهای لیزینگ - مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) فرشته صادقی آذر هریس احمد راه چمنی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 32 - بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تأکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطهگر) حسین رحیمی کلور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 33 - بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان) احسان نامدار جویمی محمد تابان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 34 - راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو اسماعیل شاه طهماسبی خبات نسائی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 35 - بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری موبایلی فریده حق شناس کاشانی افشین رهنما علی درستی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 36 - بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری روح اله علیزاده سیدمهدی حسینی اوزینه الهام خانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 37 - بررسی تاثیر قیمت شناسی مصرف کنندگان و ابعاد مختلف آن بر میزان لذت بخشی خرید پیمان غفاری آشتیانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 38 - نگرش دانشجویان تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن مهسا حمیدپور حمیدرضا سعیدنیا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 39 - تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با رویکرد سیستمی و تکنیک دیماتل فازی علی شهابی رضا رادفر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 40 - بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی ( مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک ) محمد امین جمشیدیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 41 - ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران محمد علی عبدالوند فریده حق شناس کاشانی زهرا فلاح اصل دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 42 - ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان(مورد کاوری بیمه پارسیان) رضیه پژمان حمزه کاظمی مهیاری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 43 - بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی تولید داخلی (مورد مطالعه، خریداران گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان) احسان نامدار جویمی محمد تابان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 44 - شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC ) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا) امیر عبدالهی بجستانی