فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - شناسایی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند در شرکت های بیمه دولتی در ایران میر احمد امیرشاهی معصومه سفیانیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید کامبیز حیدرزاده نگار معتمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - ارائه الگوی موثر بازاریابی در شرکت های بیمه در ایران بهروز کافی فتانه علیزاده مشکانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی و تحلیل دلایل عدم استقبال از کارت های ATM و ارایه مدلی مناسب جهت استفاده بیشتر از این نوع کارت ها داور ونوس ماهرخ مختاران دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - جایگاه یابی یک محصول در صنعت لوازم خانگی با استفاده از تکنیک نقشه ادراکی مصرف کنندگان حمیدرضا سعیدنیا مریم فیروزیان